Rabu, 15 Disember 2010

angah CHApow!!

haloo??ka fa halu ka..(ape khabar)??upss!! arab sda.huhhhu...moge moge kengkawan shat la ye.. hum,, ari nie xato la la ckp pasai pe..tp cm tingin nak cte pasai kawan aku,,nme dier ainaa, nme penuh dier nurul ainaa binti che anuar, wah ade cik lg??OPPSS!tu ayah dier la.. sibling sier 3 owg. nme sis dier nurul izzati binti che anuar.. adek dier plak nme cik adli hakimi binti che anuar..mau takel dier??hahah.. bwu umor 8 thun kowt..lalala. bile dh bejumpe ngan dier nie aku jd cam x tentu hale..hahaha..bak kate bf aku..<skit otak> gagaga..nick nme dier angah je,,mklumlah yg tengah.. dier nie ade jgak blog.. (ainaasposa.blogspot.com).. follow la yer.. promote plak..hahah.. ak ske kawan ngan dier coz, hum btw ktewng nie cam leyh dikategorikan belangkas..hahah..cam sibling pown ade,,huhauhauhuahuah.. angah nie dier ske begaye..cute kowt!(wek)! bajet2 je nie..hahha..selain tuh, angah nie ske ketawe yg owng giler,,hahhah..jgn marah yer angah! next year dier skewl kat ert setapak..dok kondo plak..hahahha..(thumbs up)! haha..
lau ko bce blog aku nie msty ko bngge an?? de plak owng wat cite pasai ko yg agak hot kat area blok cempake 60..(baret polis) huhuhuh..anyway aku syg ko duwh!!

p/s: ok lah tuh je yg aku maun smpaikan..salam syg dri aku sebelah umah..hahahah..
bubye!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan