Selasa, 14 Disember 2010

NannY

hyep??salammualaikum kepade semue??
chat ka??hum??
aku mau cite pasai tok aku yg bername hajah aminah binti mohammed..
tok dilahirkan pada tarikh 1.1.1925..(umur kire sndiei la ye??huhuh..
math failed! hahahha.. npe aku cite pasai tok???
msti ade yg tertanyer2 an??hahha,,
tok aku nie org nyer sgt penyabar,peramah dan teramat berdispilin..
hohohoh..
btw?? tok adelah salah sorunk iDOla aku,,tok aku dikurniekan ngan 6org bayi,,
tok aku jgk ade bayi kembar??hahaha,,
ccchhaaarreee an??
yg lg aku ske??yg twins tu adelah ma aku..huhuhuhuh,,
anieda binti ayub..ngan pkcik aku..ahmad syukri bin ayub!
sekali dpt boy n girl plak?? hebat an??
huhuhuhuh..klau sbut je nme cikgu aminah smue kenai..(time zamn mude mude dulu ler)huhuhuh
klau kowunk mau tao..tok aku dulu bekas guru besar sekolah rendah kebangsaan Sungai Megat arIs..
sekolah tuh famous at area paRit Buntar..hahah..
kekadng tok ske beleter kat aku..coz bgun lambat,,late solat dalam mse 10 minit..
huhuhuh..
now tok ade di sisi aku..
ma ngan ayah bwk blik to dtg keyell,,
ade jgk teman aku time tidur n mse lapang,,aku syg sgt kat tok aku..
be4 tok pejam mate,,aku mau jge tok cam tok jge aku dulu dulu..
aku penah duk ngan tok aku selame tige taun..mse tuh ma ngan ayah aku keje kat keyell..
huh..mse nie la aku mau care mkn minom n segale2nyer..
tok!!
i loVe u so mucchhhhhhhh!! xoxo..

p/s : Sayangi lah nany kamoo dan care dia sebelum dia kembali ke rahmatullah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan