Isnin, 13 Disember 2010

bru lg dalam dunie blog nie..huhuhu

aloha~salammualaikum..
nabiha salleh bru diterbitkan pada jam 14.30 ptg,,hari selasa,,pada tarikh 14/12/2010..
tingin nak wat blog ni coz tgk jiran punyer blog,,diewng nyer agak best,, that y tingin jgk nak ade blog sendiri,,hehehe,,
nak cite ckit mengenai diri aku ini,,
name penuh ku nooRnaBiha BinTi MohD saLLeH,,
anak tunggal dlm sebuah family yg sederhane,,
ade seorang kwan yg selalu ngan aku nme dier ainaa,,btw dier pown ade blog jgk,,<ainaasposa.blogspot.com>..
oowwhh!!aku sememangnyer x bleyh duk diam klau xade sekor haiwan yg bername maNje (ikan kaloi)
hahahahhahahhaah,,
if korunk nak tao aku takowt giler nak pegang haiwan yg bernama ikan..
xkesah la ikan ape pown yg stiill idduuuppp...
sssssslllluurrpp!!!
aku ade stu tabiat buruk,,hahha,,
iaitu bermanje2 ngan rmbutku yg agak ikal mayang,,( jgn nak mayang sgt),,
hahahhahaha,,,,
aku jgk ske kumpul duit syiling,,
then klau dah xde teyet (duit),, aku tkar kat kedai yg bedekatan,,
pelik kn??
uullalalalla..

aku rse nie je kowt tntang profile aku,,
kalau nak tahu cerita selanjutnya dari aku, rajin2 lah ziarah menziarahi blog aku ye! Tunggu di entri seterusnya jgn ke mana mana.. Salaaaammm..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan